اتفاقات عجیب بازیگری از زبان آزاده صمدی

چهارشنبه 13 تير 1397
16:45
photos

نتیجه تصویری برای اتفاقات عجیب بازیگری از زبان آزاده صمدی


آزاده صمدی که اخیرا به دلیل مصدومیتی که همزمان با اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» برای پایش بوجود آمده است، استراحت می‌کند، ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط پایش در آخرین اجراهای این نمایش بتواند گروه اجرایی را همراهی کند.

این بازیگر به ما گفت: سر اجرای نمایش، اتفاقی برای پایم افتاد که باعث کشیدگی تاندون مچ پایم شد اما متأسفانه خبرهایی که در این زمینه منتشر شده خیلی منفی است، در حالی است که شرایط پای من به آن وخامتی که گفته می‌شود، نیست.

او اضافه کرد: از آنجا که این اتفاق برای مچ پایم افتاده به تشخیص پزشک باید مدتی بی‌حرکت بماند و با یکی، دو هفته استراحت بهبود پیدا می‌کند.

صمدی با اشاره به شیوه اجرایی این نمایش افزود: به دلیل کار فیزیکی که بازیگران این نمایش دارند، نمی‌توانستم در اجراهای بعدی حضور داشته باشم و حالا یکی دیگر از بازیگران لطف کرده به جای من روی صحنه می‌رود و از همراهی گروه نمایش بسیار سپاسگزارم.

این بازیگر اضافه کرد: در این اجرا شاهد حال خوب تماشاگرانی بودیم که با حالی خوش از سالن بیرون می‌رفتند و وقتی این اتفاق برای پایم افتاد، نگران حال تماشاگران بودم اما به هر حال در کار بازیگری گاهی اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد و این‌ها تجربیات روی صحنه است. به همین دلیل شاید بازیگران نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای باشند چون شغل‌شان شبیه دیگر شغل‌های مرسوم نیست.

صمدی گفت:‌ به هر حال امیدوارم با بهبود شرایط پایم بتوانم در آخرین اجراها همراه گروه باشم چون این نمایش و گروه اجراکننده‌اش را خیلی دوست دارم.



به گفته او؛ هر چند قرار بود این نمایش تا پایان مردادماه روی صحنه باشد به دلیل استقبال مخاطبان ممکن است تا هفته اول شهریور به اجرای خود ادامه دهد.

آزاده صمدی امیدوار است با بهبود شرایط پایش بتواند در چند اجرای آخر بازی کند.

او در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش و اینکه آیا حضورش در پروژه‌های دیگر به دلیل شرایط پایش به تعویق افتاده گفت: مشغول گفت‌وگو برای بازی در یکی، دو تئاتر دیگر هستم و درباره پروژه‌های سینمایی هم در حال فیلمنامه خواندن هستم. شاید این اتفاق فرصت خوبی شد تا کارهای انجام نشده را به سرانجام برسانم و پیشنهاداتی را که مطرح شده مطالعه کنم.

آزاده صمدی همزمان با اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که با کارگردانی مصطفی کوشکی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود، دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه پا شد و به همین دلیل در حال حاضر دیگر بازیگر نمایش نازآفرین کاظمی به جای او بازی می‌کند.

[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اینجا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]